We Are The Second Largest English Language School In Iran

دوره عمومی کودکان

دوره عمومی زبان انگلیسی کودکان در موسسه سفیر برای زبان‌آموزان 7 تا 12 سال برگزار می‌شود و شامل دو بخش دوره‌های مبتدی در ۲۰ ترم و دوره‌های پیشرفته در ۱۵ ترم است. ثبت نام در این دوره هیچ پیش‌نیاز خاصی ندارد و فقط کافی است فرزند شما تعیین سطح انجام دهد، سپس با توجه به نتیجه‌ی تعیین سطح در کلاس زبان سفیر شرکت کند. دوره کودکان موسسه زبان سفیر سطوح مبتدی تا پیشرفته را پوشش می‌دهد.

 

این دوره مناسب چه کسانی است؟

هدف اصلی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان، تقویت مهارت‌های گفتاری و شنیداری  و توانایی برقراری ارتباط و درک مطلب برای کودکان 7 تا 12 سال است. موسسه زبان سفیر هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی Listening, Speaking, Reading, Writing را به کودکان یاد می‌دهد تا مهارت‌های کاملی را فرا گیرند و اعتماد به نفس آنها در برقراری ارتباط با دیگران افزایش پیدا کند. همچنین کودکان با یادگیری زبان جدید در مدرسه موفق‌تر خواهند بود و مهارت‌های حل مسئله و تفکر انتقادی را کسب می‌کنند.

 

منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی کودکان در موسسه زبان سفیر بر اساس نسخه به‌روز شده مجموعه Super Minds یعنی ویرایش دوم این مجموعه است که توسط  انتشارات کمبریج در سال 2022 منتشر شده است.

کتاب‌های جدید سوپرمایندز بیشتر از نسخه قدیمی روی توسعه خلاقیت و تقویت انگیزه زبان‌آموزان متمرکز شده است.

مجموعه هفت جلدی سوپرمایندز همراه با تصاویر جذاب و متنوع و تمرین‌های گوناگون ارائه شده است که برای هر جلد کتاب اصلی با عنوان Student’s book، کتاب Work book و کتاب Practice book برای تمرینات بیشتر استفاده می‌شود و منابع سطح مبتدی برای کودکانی که تازه شروع به یادگیری زبان کرده‌اند با عنوان Super Minds starter  ارائه شده است که  شامل این سه کتاب می‌شود:

Student’s book

Work book

Mr. Bug’s Phonics 1

 

تمامی مهارت‌های زبانی در کتاب‌های سوپرمایندز تقویت می‌شود و کودکان در کنار منابع آموزشی با کیفیت و با انجام تمرین‌های متنوع و بازی‌های جذاب زبان انگلیسی را فرا می‌گیرند.

ویژگی‌های دوره عمومی کودکان

اساتیدی که در آموزشگاه سفیر به کودکان زبان آموزش می‌دهند، علاوه‌بر اینکه دانش زبانی بالایی دارند، همه در دوره‌های روش تدریس سفیر شرکت کرده‌اند تا با آموزش زبان دنیایی رنگارنگ برای کودکان به ارمغان بیاورند. بازی‌هایِ شاد و آموزنده، آهنگ‌هایِ جذاب، داستان‌هایِ هیجان‌انگیز و فعالیت‌هایِ خلاقانه، فقط بخشی از برنامه‌هایِ ما برایِ کودکانِ زبان‌آموزِ سفیر هستند! ما در سفیر با استفاده از روش‌هایِ نوین و جذاب، زبان‌آموزی را برایِ کودکان به یک تجربه‌یِ لذت‌بخش تبدیل می‌کنیم!

این دوره شامل چه مواردی است؟

سطح مبتدی

Super Minds Starter-1-2-3

سطح پیشرفته

Super Minds 4-5-6

سطح مبتدی در 4 کتاب و هر کتاب 5 ترم تدریس می‌شود که در پایان این سطح دانش‌آموز به سطح A1 می‌رسد و می‌تواند عبارات ابتدایی را درک کند و هدف برقراری مکالمان ساده به زبان انگلیسی برای کودکان است که منظور خود را تا حدی بتوانند به مخاطب برسانند. کتاب‌های Super Minds از بهترین کتب برای تدریس سنین 7 تا 12 سال است.

سطح پیشرفته در 3 کتاب و هر کتاب 5 ترم تدریس می‌شود که در پایان این سطح دانش‌آموز به سطح B1 می‌رسد. مفهوم کلی آنچه بیان می‌شود، قابلیت خواندن و نوشتن متون ساده و شرکت در مکالماتی که موضوعات آن در طول ترم‌ها تدریس شده است از جمله توانایی هایی‌است که دانش‌آموزان بدست می‌آورد.

پیشنیاز دوره

برای شرکت در دوره‌ی کودکان تنها لازم است که در تعیین سطح  به صورت حضوری در واحد شرکت کنید.